Шестцилиндровият редови двигател на Nissan, носещ заводското име RB26DETT, е универсалната рецепта в превръщането на почти всичко в дрифт машина.
В този случай японското сърце е присадено на иначе скучен Ford Transit. Моторът е монтиран на мястото на оригиналния двигател, т.е. под предния капак и е леко пипнат, за да генерира 320 к.с.
Като цяло 2,6-литровият RB26DETT е използван от Nissan за Skyline GT-R между 1989 и 2002 г. Блокът е направен от чугун, доката главата е алуминиева. Имаме 24 клапана, по 4 на цилиндър, и два разпределителни вала. Този мотор излиза в комбина с две турбини с фабрични блоу-оф клапани, ограничаващи налягането до 0,7 бара. При Skyline GT-R „кихането“ идва преди налягането да удари 1 бар. Първият RB26DETT излиза с мощност 280 к.с.